Quali cinque fattori principali affettanu a vita di l'illuminazione LED?

Se aduprate una fonte di luce per un bellu pezzu, uttene grandi benefici ecunomichi è riduce a vostra impronta di carbone.Sicondu u disignu di u sistema, a riduzione di flussu luminoso hè un prucessu normale, ma pò esse ignoratu.Quandu u flussu luminosu hè ridutta assai lentamente, u sistema ferma in boni cundizioni senza mantenimentu longu.
Comparatu à altre fonti di luce in parechje applicazioni, i LED sò senza dubbitu superiore.Per mantene u sistema in bona cundizione, i seguenti cinque fattori deve esse cunsideratu.

efficacità
lampi LEDè i moduli LED sò fabbricati è guidati in intervalli di corrente specifichi.I LED cù currenti da 350mA à 500mA ponu esse furniti secondu e so caratteristiche.Parechji sistemi sò guidati in regioni di altu valore di questa gamma attuale

Cundizione àcida
I LED sò ancu suscettibili à certi cundizioni acidi, cum'è in i zoni custieri cù un altu cuntenutu di sali, in fabbriche chì utilizanu chimichi o prudutti manufatti, o in piscine indoor.Ancu i LED sò ancu fabbricati per questi spazii, devenu esse imballati cù cura in un chjusu cumplettamente chjusu cù un altu gradu di prutezzione IP.

Calore
U calore influenza u flussu luminoso è u ciclu di vita di u LED.U dissipatore di calore impedisce à u sistema di surriscaldamentu.U riscaldamentu di u sistema significa chì a temperatura ambientale permessa di a lampa LED hè superata.A vita di u LED dipende da a temperatura di l'ambienti intornu.

Stress meccanicu
Quandu a fabricazione, stacking o simpliciamente uperazione LED, u stress meccanicu pò ancu influenzà a vita di a lampa LED, è à volte ancu distrughje completamente a lampa LED.Prestate attenzione à a scarica elettrostatica (ESD) chì pò causà impulsi di corrente brevi ma elevati chì ponu dannà u LED è u driver LED.

Umidità
U rendiment di u LED dipende ancu da l'umidità di l'ambiente circondu.Perchè in un ambiente umitu, l'equipaggiu elettronicu, e parti metalliche, etc. sò spessu dannuti rapidamente è cumincianu à rust, cusì pruvate à mantene u sistema LED da l'umidità.


Tempu di post: 14-novembre-2019