Chì ghjè a temperatura di culore correlata?

CCTsta per a temperatura di culore correlata (spessu accurtata à a temperatura di culore).Definisce u culore, micca a luminosità di una fonte di luce, è hè misurata in Kelvins (K) piuttostu cà gradi Kelvin (°K).

Ogni tipu di luce bianca hà u so propiu tonalità, chì cascanu in qualchì locu nantu à u spettru ambra à u turchinu.Low CCT hè nantu à l'estremità ambra di u spettru di culore, mentre chì u CCT altu hè nantu à l'estremità blu-bianca di u spettru.

Per riferimentu, i lampadini incandescenti standard sò di circa 3000K, mentre chì certi vitture più recenti anu luci Xenon bianchi brillanti chì sò 6000K.

À a fine bassa, l'illuminazione "calda", cum'è a lumera di candele o l'illuminazione incandescente, crea una sensazione rilassata è accogliente.À l'estremità più alta, a luce "fresca" hè edificante è edificante, cum'è un celu blu chjaru.A temperatura di u culore crea l'atmosfera, affetta l'umore di e persone, è pò cambià a manera chì i nostri ochji percepiscenu i dettagli.

préciser la température de couleur

Temperature di culoredeve esse specificata in unità di scala di temperatura Kelvin (K).Utilizemu Kelvin nantu à u nostru situ web è spec sheets perchè hè un modu assai precisu di listà a temperatura di u culore.

Mentre chì i termini cum'è u biancu cálido, u biancu naturali è a luce di u ghjornu sò spessu usati per discrive a temperatura di u culore, questu approcciu pò causà prublemi perchè ùn ci hè micca una definizione assoluta di i so valori CCT (K) precisi.

Per esempiu, u terminu "biancu caldu" pò esse usatu da alcuni per discrìviri una luce LED 2700K, ma u terminu pò ancu esse usatu da altri per discrìviri una luce 4000K!

Descriptori di temperatura di culore populari è e so approssimazioni.valore K:

Bianco Extra Caldu 2700K

Bianco Caldu 3000K

Neutru biancu 4000K

Bianco frescu 5000K

Luce di ghjornu 6000K

cummerciale-2700K-3200K

Cummerciale 4000K-4500K

Cummerciale - 5000K

Cummerciale-6000K-6500K


Tempu di Postu: Mar-10-2023