Chì hà causatu a luce led più scura?

U più scuru hèluce LEDhè, u più cumuni hè.Riassuntu i mutivi di u scuru di luci LED ùn hè nunda di più chè i seguenti trè punti.

Dannu di u driver
E perle di lampa LED sò necessarie per travaglià à bassa tensione DC (sottu 20V), ma a nostra alimentazione di rete abituale hè AC alta tensione (AC 220V).Per trasfurmà a rete in l'electricità necessaria per a lampada, avete bisognu di un dispositivu chjamatu "LED current drive power constant".
In teoria, finu à chì i paràmetri di u cunduttore currispondenu à a perla di a lampada, l'alimentazione pò esse usata continuamente è usata nurmale.L'internu di u drive sò cumplicati, è qualsiasi dispositivu (cum'è capacitors, rectifiers, etc.) pò causà un cambiamentu in a tensione di output, chì pò causà a lampa à diventà scura.

LED brusgiatu
U LED stessu hè cumpostu da una perla di lampada.Se unu o una parte di questu ùn hè micca illuminatu, inevitabbilmente farà scuru tutta l'attrezzatura.I perle di lampade sò generalmente cunnessi in serie è dopu in parallelu - perchè se un certu perle di lampada brusgia, pò causà un batch of lamp beads per esse off.
Dopu à brusgià, a superficia di u perle di lampade hà spots neri evidenti.Truvate, aduprate un filu per cunnette à u spinu di a lampada, cortocircuite, o rimpiazzà cù una nova perla di lampada.

Decadenza di luce LED
A decadenza di u lume chjamatu hè chì a luminosità di l'illuminante hè più bassu è più bassu - sta situazione hè più evidenti nantu à lampi incandescenti è fluoriscenti.
I luci LED ùn ponu micca evità a decadenza di a luce, ma a so rata di decadenza di luce hè relativamente lenta, hè difficiule di vede cambiamenti à l'occhiu nudu.Tuttavia, ùn esclude micca LED inferjuri, o perle di luce inferjuri, o per via di fattori oggettivi, cum'è una dissipazione di calore povira, chì risultatu in una decadenza di luce LED più veloce.


Tempu di post: 15-novembre-2019