Chì sò e caratteristiche di Lightman LED Linear Light?

Uluce lineare ledhè una longa striscia di luminaria comunmente usata per l'illuminazione in spazii cummirciali, industriali è uffizii.Sò generalmente muntati nantu à u tettu o u muru è furnisce ancu una cobertura ligera.

 

Alcune luci lineari cumuni includenu:

1. Luce lineare LED: Utilizendu a tecnulugia LED cum'è a fonte di luce, hà e caratteristiche di alta efficienza è longa vita.

2. Lampa fluorescente lineale: Aduprate tubi fluoriscenti cum'è fonti di luce, di solitu T5, T8 o T12 specificazioni.

3. Striscia di lampa: I perle di lampa sò disposti in linee, adattate per l'usu cum'è illuminazione decorativa.E caratteristiche di luci lineari includenu alta luminosità, risparmiu d'energia, longa vita, facilità d'installazione, luce uniforme, culore di luce regulabile, etc.

 

Cù u sviluppu cuntinuu è a popularizazione di a tecnulugia LED, i luci lineari LED sò diventati u mainstream di u mercatu, rimpiazzà i luci lineari fluorescenti tradiziunali.I luci lineari LED anu un rapportu di efficienza energetica più altu è una vita di serviziu più longa, è anu ancu i vantaghji di risparmiu d'energia è prutezzione di l'ambiente.Dunque, e prospettive di sviluppu futuru di luci lineari LED sò assai larghe, è a dumanda di u mercatu cuntinueghja à cresce.

luce lineare led

Luce lineare à led suspendu

 

Email: info@lightman-led.com

Cuntattu: 0086-755-27155478


Tempu di post: Dec-22-2023