Prucessu di cuncepimentu è pruduzzione di luci di pannelli LED Lightman

Lightman adotta una tecnulugia avanzata per u nostru pannellu di luce LED:

1. l'adesivo termale cunduttivu deve esse u più magre pussibule, hè megliu aduprà l'adesivo termale auto-adhesive, altrimenti affettarà a conduttività termale.

2. l 'scelta di piastra diffusing, oghje, parechji lampade flat-panel nant'à u mercatu giniralmenti sceglie u piastra diffusing cù superficia liscia è superficia matte.Questa piastra diffusa hà un svantaghju, l'elettricità statica hè grande, è hè faciule per succhià in u prucessu di produzzione per pruduce spots luminosi, è In l'usu à longu andà, a polvera entrerà in u corpu di lampa per diversi canali, chì pruvucarà u lampade per esse densamente culurite.Lightman usa un diffusore di diffusione à doppia faccia.Stu diffusore hà un bonu effettu di guida di a luce è una bassa electricità statica, chì ponu evità i punti luminosi di polvera chì entranu in u corpu di a lampada.

3. selezzione LED, à pruvà à aduprà lampi high-efficacy, perchè i luci panel side-emissing hannu limitazioni in dissipation calori è uscita flussu luminosu, dissipation putenza vi hannu un impattu, è efficienza lumera bassu.

4. Quandu entra in a superficia lucida, ùn appiccicate micca a cola quandu appiccicate a carta riflettente.A cola assorberà a luce, è hè faciule d'apparizione nantu à a superficia luminosa per pruduce bordi brillanti.In ogni casu, una grande zona di u pianu di guida di luce deve esse incollata un pocu, altrimenti ci sarà una striscia d'ombra perchè u carta riflettente ùn hè micca Questu hè u casu quandu hè strettu è soltu è deformatu in u corpu di a lampada.


Tempu di post: 10-novembre-2019