Cuncepimentu è prucessu di pruduzzione di luci di pannelli LED Lightman

Lightman adotta una tecnulugia avanzata per a nostra luce di pannellu led:

1. l'adesivu termicu conduttivu deve esse u più finu pussibule, hè megliu aduprà l'adesivu termicu autoadesivu, altrimenti affetterà a cunduttività termica.

2. a scelta di a piastra diffusa, oghje ghjornu, parechje lampade à pannellu pianu in u mercatu sceglienu generalmente a piastra diffusa cù una superficia liscia è una superficia opaca. Sta piastra diffusa hà un svantaghju, l'elettricità statica hè grande, è hè faciule d'aspirà in u prucessu di pruduzzione per pruduce punti luminosi, è in l'usu à longu andà, a polvera entrerà in u corpu di a lampada per mezu di vari canali, ciò chì farà chì e lampade sianu densamente culurite. Lightman usa un diffusore di diffusione à doppia faccia. Stu diffusore hà un bon effettu di guida di a luce è una bassa elettricità statica, chì pò evità chì i punti luminosi di a polvera entrenu in u corpu di a lampada.

3. Selezzione di LED, pruvate à aduprà lampade à alta efficienza, perchè e luci di u pannellu à emissione laterale anu limitazioni in a dissipazione di u calore è in a pruduzzione di flussu luminosu, a dissipazione di putenza avarà un impattu è una bassa efficienza luminosa.

4. Quandu si entra in a superficia lucida, ùn appiccicate micca a colla quandu si appiccica a carta riflettente. A colla assorberà a luce, è hè faciule ch'ella apparisca nantu à a superficia luminosa per pruduce bordi brillanti. Tuttavia, una grande zona di a piastra di guida di luce deve esse incollata un pocu, altrimenti ci serà una striscia d'ombra perchè a carta riflettente ùn hè micca. Questu hè u casu quandu hè stretta, libera è deformata in u corpu di a lampada.


Data di publicazione: 10 di nuvembre di u 2019