Lampada LED, lampada xenon, lampada alogena, quale hè pratica, sapete dopu avè lettu

Lampada alogena, lampada xenon,Lampada LED, quale unu di elli hè praticu, sapete dopu avè lettu.Quandu compra una vittura, certi pirsuni ponu facirmenti ignorà a scelta di luci di vittura.In fatti, i luci di l'auto sò equivalenti à l'ochji di l'auto è ponu esse chjaru in u bughju.Fighjendu a strada davanti, i vitture ordinali anu lampade alogene, lampade xenon è lampade LED.In fatti, i vitture prudutte da i fabricatori sò faciuli di truvà.E vitture low-profile utilizanu lampi alogeni, è lampade xenon sò aduprate in l'internu.luci LED, lumi alogeni sò i luci più bassi?Lampi Xenon è luci LED sò boni.

Prima, spiegà a lampada alogena.A lampa alogena hè a prossima generazione di lampade incandescenti.Lampi di tungstenu chì cuntenenu elementi alogeni cum'è bromu è iodu è alogenuri.Dopu avè energizatu, i filamenti di tungstenu sò riscaldati à u calore incandescente cù l'energia elettrica è emettenu luce.U principiu hè chì l'energia elettrica hè cunvertita L'energia di u calore hè cunvertita in energia luminosa.I so vantaghji sò 1. Low cost, prucessu di fabricazione simplice, 2. Temperature di culore bassu, bona permeabilità di l'aria, 3. Velocità di apertura rapida, disadvantages sò alta temperatura, durabilità povira è luminosità bassa.

Per piacè parlate di novu nantu à a lampada di xenon.U principiu di funziunamentu di a lampada di xenon hè di utilizà scaricamentu di gas d'alta pressione, soprattuttu aumentendu a tensione 12V à una tensione ultra-alta di 2300V, pressurizing u gas xenon pienu in u tubu di quartz per fà brilla, è dopu cunvertisce a tensione. à 85V Destra è manca, cuntinuà à furnisce energia à a lampada di xenon, pensate chì hè assai altu?I so vantaghji sò alta luminosità, 3 volte quella di lampi alogeni, 2. High culore, adattatu per l'accettazione di l'ochju umanu è cunfortu, 3. Long life span, about 3000 hours, ma i disadvantages sò ritardu, alta temperatura di riscaldamentu, ghjunghje à 340 Baidu, u paralume hè faciule da brusgià.

L'ultima cosa chì vogliu parlà hè di luci LED.LED hè l'acronimu di a parola inglesa LightEmittingDiode, chì significa diodu emettitore di luce in cinese.Pensu chì parechji di i mo amichi cunnoscenu sta nova tecnulugia, s'ellu si tratta di lampade di scrivania o di carica, segni di buttreghi, luci di coda di vittura Tutti i lampi fatti di stu materiale sò usati.Lampi LED sò apparecchi di illuminazione fatti cù diodi emettitori di luce cum'è fonte di luce.I so vantaghji sò 1. Longa vita di serviziu, ghjunghje in fondu à 50 000 ore, 2. Segnale durable, micca fàciule à danni, resistenza à l'impattu È bona resistenza à u scossa, 3. Tempu di risposta assai veloce, 4. Alta luminosità, u svantaghju hè altu costu.

In termini di prestazioni di costu, i lampi LED sò i più pratichi.In termini di ecunumia, lampi alogeni ordinali lt;lampi alogeni aghjurnati lt;lampade xenon lt;lampi LED.In fatti, sti trè lampade hannu vantaghji è disadvantages, secondu à a preferenza di l'amici Assai impurtante, ma cù u sviluppu di a tecnulugia, a pupularizazione di luci LED diventerà u mainstream in u futuru.


Tempu di pubblicazione: 11-Jan-2021