U driver LED hè putente

Cum'è u cumpunente core diluci LED, L'alimentazione LED hè cum'è u core di LED.A qualità di a putenza di u drive LED determina direttamente a qualitàlampi LED.

Prima di tuttu, in u disignu strutturale, l'alimentazione di l'alimentazione di l'unità LED esterna deve avè una funzione impermeabile stretta;altrimenti, ùn pò micca sustene l'ambienti duru di u mondu esternu.

In siconda, a funzione di prutezzione di i fulmini di a putenza di l'unità LED hè ancu cruciale.Quandu u mondu esternu travaglia, hè inevitabbile di scuntrà i timpeste.Se u fornimentu di energia di guida ùn hà micca una funzione di prutezzione di i fulmini, affettarà direttamente a vita di u fulminelampi LEDè cresce u costu di mantenimentu di i lampi.

Infine, in a selezzione di materie prime, a so affidabilità deve scuntrà a so expectativa di vita, è e caratteristiche funziunali anu da esse abbastanza bè.

Attualmente, a vita teorica di chips LED hè di circa 100 000 ore.Se i cumpunenti di l'industria sò assuciati, a selezzione di cumpunenti chjave deve esse verificata da DMT è DVT per assicurà a longa vita è i requisiti di affidabilità di u produttu.Altrimenti, a vita di l'alimentazione ùn hè micca abbastanza è a vita di a lampada ùn pò esse realizatu.


Tempu di post: 12-novembre-2019