Driver LED hà trè suluzioni tecniche principali

1. RC Buck: embodiment simplici, u dispusitivu picculu, low cost, ùn hè micca custanti.Adupratu principalmente 3W è sottuLampada LEDcunfigurazione, è ci hè un periculu di perdite causatu da a rottura di u bordu di lampade, cusì a cunchiglia strutturale di u corpu di a lampada deve esse insulata;

2. Fornitura di putenza Non-isolated: u costu hè moderatu, IC currenti custanti veni usatu, ma ci hè dinù u periculu di leakage causatu da rupture.Hè ancu necessariu chì a struttura strutturale di u corpu di lampade deve esse insulata.

3. Fornitura d'energia isolata: costu altu, IC currente constante, bona sicurità.

Per ottene una migliore efficienza di estrazione di luce, uLampada di pannelli LEDgeneralmente hà una struttura di striscia slanciata.Dunque, per assicurà a dissipazione di u calore di u lampu LED, a struttura all-aluminium hè aduprata cum'è cavità è hà un effettu di dissipazione di calore.Per a non-insulazione di u corpu di lampa d'aluminiu, hè necessariu d'utilizà una fonte d'energia isolata per furnisce una prutezzione di salvezza di basa, è à u stessu tempu furnisce un currente constante è constantu per assicurà a longa vita di u perle di lampada.


Tempu di post: 11-novembre-2019