Panasonic di u Giappone lancia luci di pannelli LED residenziali senza abbagliamenti è allevianu a fatica

Matsushita Electric di u Giappone hà liberatu un residenzialeLuce di pannellu LED.QuestuLuce di pannellu LEDadopta un design elegante chì pò efficacemente suprimi l'abbagliamentu è furnisce boni effetti di illuminazione.

QuestuLampada LEDhè un pruduttu di nova generazione chì combina riflettore è piastra di guida di luce secondu u disignu otticu sviluppatu indipendentemente da Panasonic.A piastra riflettore pò trasmette a luce in una forma d'anellu è riempie upannellu di lampada, mentri a piastra di guida di luce pò rende a luce più efficace.L'emissione esterna, sottu a listessa luminosità di l'illuminazione cum'è lampadine ordinarie, ùn ci sarà micca splendore.

L'illuminazione senza glare hè particularmente impurtante per l'anziani.Per l'ochji umani, cum'è l'età aumenta, a lente diventa nuvola è sensibile à u splendore.L'usu di l'illuminazione senza splendore pò alleviare efficacemente a visione di a fatigue di l'anziani.

Inoltre, l'effettu di l'illuminazione di questuLuce di pannellu LEDhè assai bonu, pò rializà tutta l'illuminazione di a stanza, cumpresu u tettu è a superficia di u muru è altri lochi ponu ghjunghje à a luce, dendu a ghjente una sensazione assai luminosa.

Panasonic hà ancu fattu assai sforzu in u disignu.Per esempiu, u lume di u pannellu hè stallatu in u supportu di lampade di candelabro o in u muru integratu.A lampadina di u pannellu è a lampa sò integrati, è a parte esposta hè pocu sentita, è occupa assai pocu spaziu.

Hè capitu chì Panasonic vende ufficialmente sta serie diLuci di pannelli LEDu 21 d'aprile. Hè previstu chì u prezzu serà trà 15 540 yen è 35 700 yen (circa trà ¥ 1030 è ¥ 2385 ) sicondu i lampi currispondenti.


Tempu di post: 08-05-2021