China LED Panel Lighting

15 di maghju di u 2011. Uilluminazione LEDL'industria hè sempre assai frammentata cù parechji cuncurrenti di start-up.Quandu a tecnulugia matura, a cunsulidazione di l'industria si farà, è ci sarà un volu à a qualità è à e marche stabilite.

I pruduttori multinaziunali è lucali di l'illuminazione LED cum'è Philips, Osram, Toshiba, Kingsoft è Neo-Neon sò trà i numerosi contendenti forti per a so dominanza di u mercatu domesticu è d'oltremare, è e novi industrie cumpetitive emergenu constantemente da attori lucali è glubale.

Ancu se a Cina hè u più grande mercatu in Asia, u tassu di penetrazione di u mercatu attuale hè sempre assai bassu, è u potenziale di crescita futura hè sempre grande.

A Cina hà assai prugrammi di incentivazioneilluminazione LEDi pruduttori.Questi include u Prughjettu 863 è "Ten Cities and Thousands of Lights".L'usu di tecnulugii più antichi di lampade senza risparmiu d'energia hè scuraggiatu, è l'usu di lampade incandescenti hè previstu per esse eliminatu dopu à 2018.

Imprese lucali in tuttuilluminazione LEDa catena di valore compete ferocemente in u vastu mercatu cinese, cù più di 1.000 fornitori di illuminazione LED è più di 1.000 imprese di chip LED upstream è imballaggio.

https://www.lightman-led.com/


Tempu di Postu: Nov-16-2022