Quattru direzzione o vede chjaramente u prossimu scopu di cumpagnii illuminazione LED

In u ghjugnu di u 2015, a Fiera Internaziunale di l'illuminazione di Guangzhou, a più grande mostra di l'illuminazione in u mondu, hè ghjunta à a fine.I novi tecnulugii è e tendenze presentati à a mostra sò diventati u focu di l'industria.

Da u sviluppu di l'illuminazione tradiziunale àilluminazione LED, Philips è altri giganti di illuminazione stabiliti anu persu i so vantaghji tradiziunali, è l'imprese emergenti è l'imprese tradiziunali di l'illuminazione cinese anu ottenutu enormi opportunità di sviluppu in questu.Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'illuminazione, a tendenza di l'illuminazione cummerciale hà cambiatu significativamente in l'ultimi dui anni.

A cumpetizione di l'illuminazione di a buttrega cummerciale hè feroce, è l'illuminazione di l'alberghi è i club sustinuti da u sviluppu di l'industria terziaria hè diventata u prossimu scopu di vari tipi di cumpagnie di illuminazione.In u 2015, u layout chjave di i club di l'hotel hè diventatu a listessa direzzione per e cumpagnie di illuminazione.

À u listessu tempu, e caratteristiche industriali cumuni di l'industria di l'illuminazione cum'è i prezzi di i prudutti LED è l'intelligenza sò ancu e caratteristiche principali di l'illuminazione cummerciale.Sutta a marea, i principali cumpagnie di illuminazione cummerciale rispundenu in modu responsively è "orientatu à u mercatu" hè diventatu u primu criteriu.

"U sviluppu diilluminazione cummercialehè cusì veloce, hè difficiule di predichendu è capisce a tendenza di l'annu prossimu ", disse Yao Xianqiang, capu di produttu di Sanxiong Aurora.

Feature 1: U rapidu sviluppu di LED apre a porta à l'imprese cummirciali

L'illuminazione cummerciale hà sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni.Parechji espositori in a Fiera di l'Illuminazione di Guangzhou anu spressu chì sò assai soddisfatti di a velocità di sviluppu di a cumpagnia in u campu di l'illuminazione cummerciale in l'ultimi anni, ancu superendu l'aspettattivi di a cumpagnia.

Sanxiong Aurora, una marca di illuminazione domestica di punta, hè intrutu in u campu di l'illuminazione cummerciale da u 2008. "U ritmu di crescita annuale hà superatu e nostre aspettative".Said Yao Xianqiang, capu di produttu di Sanxiong Aurora.In u 2015, a crescita annuale attuale di Sanxiong Aurora era di circa 40%, "Questa hè una velocità relativamente alta di sviluppu".

Suzhou Hanruisen Optoelectronics, stabilitu in u 2008, hà ancu purtatu prudutti d'illuminazione cummerciale à a Fiera di l'illuminazione di Guangzhou, cumpreseluci di pannelli impermeabilicù un livellu impermeable di 65 è luci di pannelli cù una efficienza luminosa di più di 100. Wang Liang, vicepresidentu di marketing internaziunale di Suzhou Henrisen Optoelectronics, hà dettu chì a crescita annuale di Henrisen Optoelectronics in u campu di l'illuminazione cummerciale hè di 25%, chì hè "Un ritmu di sviluppu relativamente rapidu".

In quantu à u rapidu sviluppu di e foto cummirciali, Yao Xianqiang, capu di produttu di Sanxiong Aurora, hà dettu: In l'era di l'illuminazione tradiziunale, l'apparecchi di fonte di luce sò tutti chjusi da i fabricatori internaziunali cum'è Philips, è ùn ci hè micca assai spaziu per u nostru sviluppu.In ogni casu, in l'era LED, a fonte di luce è l'alimentazione pò esse usata indipindente da noi, guidà a crescita di u spaziu di sviluppu in quantità geomètrica.E cuncepimentu più precisu, cusì chì i prudutti di l'impresa anu un spaziu megliu in a prumuzione di u mercatu.

Funzione 2: Esplora a suddivisione di e foto di l'affari, alcune cumpagnie si focalizeghjanu nantu à passà da i magazzini cummirciali à i club di hotel.

U rapidu sviluppu di l'illuminazione cummerciale hè fora di dubbitu.Dongguan Fulangshi hà sviluppatu per più di deci anni.U so subdirector generale Li Jinqu hà dettu chì "l'illuminazione cummerciale à ghjunghje à l'illuminazione di casa hè solu questione di tempu".

Flangs si focalizeghja nantu à dui grandi spazii cummirciali: l'illuminazione di buttreghi cummirciali è club hotel.I magazzini cummerciale sò un canale relativamente maturu per Flangs.In u 2015, a cumpagnia hà da fucalizza nantu à u canali di u club hotel.Li Jinqu spiegò chì cù u rapidu sviluppu di u turismu è l'industria terziaria, i clubs hoteli sò diventati un canale impurtante per l'illuminazione cummerciale.

Per qualchi cumpagnie di illuminazione, i buttreghi cummirciali ùn sò micca un pezzu di "paste di risu dolce".

Da una banda, l'impattu di u cummerciu elettronicu è a feroce cumpetizione di terminali "fà l'affari in i magazzini fisici micca faciule da fà";

Per d 'altra banda, e prospettive larghe è u sogliu bassu di l'illuminazione cummerciale attrae una nova illuminazione per unisce à a battaglia.L'influenza bidirezionale hà fattu Fulangshi fucalizza più nantu à a direzzione di i club hotel.

U direttore generale di Jiangmen Welda Lighting Technology Co., Ltd, Li Songhua, hà dettu chì i prudutti sò principarmenti destinati à i clubs, ville high-end, complexi cummirciali à grande scala, è hotel high-end.Sanxiong Aurora pigliarà ancu l'illuminazione in stile hotel cum'è unu di i so punti di forza.

Feature 3: Focus nantu à a prufessionalizazione di "punti" da a perspettiva di a praticità cummerciale

Cù u migliuramentu di u standard di vita di e persone, l'illuminazione cummerciale diventa sempre più prufessiunale.L'imprese maiò anu ancu lanciatu prudutti d'illuminazione adattati à u mercatu da diverse direzzione da una perspettiva prufessiunale.

Yao Xianqiang, capu di produttu di Sanxiong Aurora, hà dettu chì in 2014, l'illuminazione cummerciale perseguita l'illuminazione è a luminosità di a luce.In u 2015, u focu principalu di l'illuminazione cummerciale "sarà a vivacità è a saturazione di i culori.Questa hè a direzzione è i bisogni di a tenda ".A ricerca di l'illuminazione hè sempre basatu nantu à a praticità.

Suzhou Hanrui Sen Optoelectronics hà lanciatu luci di pannelli impermeabili è luci di pannelli ordinarie cù un rendimentu megliu.Wang Liang, vicepresidentu di marketing internaziunale di Suzhou Henrisen Optoelectronics, hà dettu chì u novu effettu di l'illuminazione di u pannellu di a cumpagnia hà righjuntu più di 100, chì superava assai u livellu generale di rendiment di l'industria.

Funzione 4:Illuminazione intelligenteprincipia

Diverse cumpagnie anu diverse opinioni nantu à "quandu sarà cumplettamente implementatu".L'imprese di l'illuminazione di tutte e dimensioni sò entrate in l'illuminazione intelligente, è anu diverse attitudini nantu à s'ellu si deve fà sforzi in a direzzione di l'illuminazione intelligente in 2015.


Tempu di post: 08-05-2021