Perchè hè u Mercatu di Lampade Halogen?

In l'ultimi anni, cù u sviluppu di a tecnulugia di l'automobile, i fari LED sò diventati sempri più populari.Comparatu cù lampade alogene è lampade xenon,lampi LEDchì utilizanu chips per emette a luce sò stati cumpletamente migliurati in termini di durabilità, luminosità, risparmiu d'energia è sicurità.Per quessa, hà a forza cumpleta più forte è hè diventata u novu favuritu di i pruduttori.Oghje, assai vitture novi mette in risaltu chì sò dotati di set di luci LED per dimustrà u so "lussu".

Sapete, in l'ultimi anni, i mudelli mid-high-end sò stati equipati di fanali xenon.In ogni casu, fighjendu i mudelli in vendita oghje, quasi tutti utilizanu fari LED.Ci hè solu uni pochi di mudelli chì utilizanu fanali xenon (Beijing BJ80/90, Touran (configurazione mid-to-high), DS9 (configurazione bassa), Kia KX7 (configurazione superiore), etc.).

 

purtatu

 

In ogni casu, cum'è i fanali alogeni più "uriginali", ponu ancu vede nantu à parechji mudelli.I mudelli mid-à-bassu di certi marchi cum'è Honda è Toyota anu sempre aduprà una cumminazione di lumi alogeni di fasciu bassu + luci LED.Perchè ùn sò micca stati rimpiazzati i lampi alogeni à grande scala, ma invece i fanali di xenon più "putenti" saranu gradualmente rimpiazzati da LED?

Da una banda, i fari alogeni sò boni per fà.Sapete, a lampa alogena hà evolutu da a lampada incandescente à filamentu di tungstenu.Per dì chjaramente, hè una "lampadina".Inoltre, a tecnulugia di i fari alogeni hè avà abbastanza maturu, è e cumpagnie di vitture sò disposti à aduprà in certi mudelli chì abbassanu u prezzu.À u listessu tempu, i lampi alogeni anu un costu di mantenimentu più bassu, è anu sempre un mercatu per certi utilizatori cù budget limitati.

 

lampada led

 

In riferimentu à i dati nantu à a Rete d'Infurmazione di l'Industria, per i stessi fari, i lampi alogeni custanu circa 200 à 250 yuan ognunu;lampade xenon custanu da 400 à 500 yuan;I LED sò naturalmente più caru, custanu da 1 000 à 1 500 yuan.

Inoltre, ancu s'è parechji netizens pensanu chì i lampi alogeni ùn sò micca abbastanza brillanti è ancu chjamanu "luci di candela", a rata di penetrazione di lampi alogeni hè assai più altu ch'è quella di lampade xenon èLuci di vittura LED.Per esempiu, a temperatura di culore diLuci di vittura LEDhè di circa 5500, a temperatura di culore di lampade xenon hè ancu più di 4000, è a temperatura di culore di lampade alogene hè solu 3000. In generale, quandu u lume hè spargugliatu in a pioggia è a nebbia, u più altu hè a temperatura di u culore, u peghju a penetrazione di a luce. effettu, cusì l'effettu di penetrazione di lampi alogeni hè u megliu.

 

À u cuntrariu, ancu se i fanali di xenon anu avanzatu in quantu à a luminosità, u cunsumu d'energia è a vita.A luminosità hè almenu trè volte quella di i fari alogeni, è a perdita di putenza hè assai più chjuca di quella di i fari alogeni, questu significa ancu chì u so costu deve esse Hè più altu, cusì hè stata utilizata principalmente in a mità di-altu-altu. mudelli.

Tuttavia, daretu à l'altu costu, i fanali di xenon ùn sò micca perfetti.Hanu un astigmatismu di difettu fatale.Per quessa, i fanali di xenon in generale anu da esse usatu cù a pulizia di lenti è faro, altrimenti seranu un rogue.Inoltre, dopu avè usatu fanali di xenon per un bellu pezzu, i prublemi di ritardu saranu.
In generale, i trè tippi d'illuminazione di fari alogeni, fanali di xenon è fanali LED anu i so vantaghji è svantaghji.
U mutivu più grande perchè i fanali di xenon sò eliminati hè chì ùn sò micca costuali.In quantu à u costu, sò assai menu caru di lumi alogeni, è in termini di prestazioni, ùn sò micca affidabili cum'è luci LED.Di sicuru, i fanali LED anu ancu difetti, cum'è ùn esse micca una fonte di luce à spettru cumpletu, avè una freccia di luce relativamente sola, è esigene una alta dissipazione di calore.

Cum'è più è più mudelli utilizanu luci LED, u so sensu di lussu è high-end hè gradualmente debilitatu.In u futuru, a tecnulugia di illuminazione laser pò esse più popularizzata in marche di lussu.

 

Email: info@lightman-led.com

Whatsapp: 0086-18711080387

Wechat: Freyawang789

 


Tempu di Postu: Mar-04-2024