UCulore di u LEDA luce più sana per l'ochji hè di solitu a luce bianca vicina à a luce naturale, in particulare a luce bianca neutra cù una temperatura di culore trà 4000K è 5000K. A luce cù sta temperatura di culore hè più vicina à a luce naturale di u ghjornu, pò furnisce un bon cunfortu visuale è riduce a fatica di l'ochji.
Eccu alcuni suggerimenti nantu à l'effetti di u culore di a luce LED nantu à a salute di l'ochji:
Luce bianca neutra (4000K-5000K): Questa luce hè a più vicina àluce naturaleè hè adattatu per l'usu cutidianu. Pò furnisce boni effetti di luce è riduce a fatigue di l'ochji.
Luce bianca calda (2700K-3000K): Questa luce hè più dolce è adatta per l'ambienti domestici, in particulare e camere da letto è i salotti, aiutendu à creà una atmosfera rilassante.
Evitate a luce estremamente pura (sopra i 6000K): E fonti luminose cù luce bianca fredda o luce blu forte ponu causà fatigue oculare è discomfort, soprattuttu quandu si utilizanu dispositivi elettronichi per longhi periodi di tempu.
Riduce l'esposizione à a luce blu: L'esposizione à longu andà à a luce blu d'alta intensità (cum'è alcune luci LED è schermi elettronichi) pò causà danni à l'ochji, dunque pudete sceglie lampade cù funzione di filtraggio di a luce blu, o aduprà luci à tonalità calde di notte.
In breve, sceglie u dirittuLuce LEDU culore è a temperatura di u culore è l'urganizazione raghjonevule di u tempu di illuminazione ponu prutege efficacemente a salute di l'ochji.
Data di publicazione: 10 d'aprile di u 2025