Sistema di Illuminazione Intelligente - Chip Sensor otticu

Cù a migliione di u standard di vita di e persone, più è più famiglie cumincianu à installàilluminazione intelligentesistemi durante a decoru per furnisce servizii di livellu più altu è còmode.I sistemi di illuminazione di casa intelligente ponu migliurà a qualità di l'ambienti di illuminazione residenziale è sò cumpletamente orientati à e persone.Piuttostu in cunsiderà l'effetti visuali di e persone, è ancu piglià in contu u "disordine affettiva staggione" causatu da a riduzzione di a luce di stagione, per creà un ambiente di vita persunalizatu, artisticu, còmode è eleganti, ma u sistema di illuminazione hè sempre statu un Oggetti impurtanti di cunsumu d'energia attualmente soffrenu di scarti serii, cusì u sviluppu di l'illuminazione intelligente hè di grande significatu.

03134515871990

 

Quattru tecnulugia di cuntrollu perilluminazione intelligente:

Illuminazione di telecomando:L'attrezzatura di illuminazione hè cuntrullata da i signali radio.Pudete utilizà un cliente di telefuninu mobile per cuntrullà remotamente u switch, è alcuni sò furnuti cù sockets di switch è trasmettitori quandu avete acquistatu.

Sensazione infrarossa:Capturendu i raghji infrarossi di lunghezze d'onda specifiche per cuntrullà i luci è spenti, l'illuminazione ritardata pò ottene l'effettu di "luci accese quandu a ghjente vene è luci spente quandu a ghjente parte".

Illuminazione cumminata:Oghje, l'illuminazione cumminata cumposta da parechje fonti di luce hà sviluppatu assai maturu, è e scene è a luminosità di u culore ponu esse cumminati liberamente.

Illuminazione touch:I cambiamenti di capacità sò causati da u toccu di u dito per cuntrullà lampade.L'insulazione è e caratteristiche impermeabili sò adattati per i bagni, cucine è altri spazii.

Sei funzioni principali diilluminazione intelligente:

1. A funzione di cuntrollu di u timing permette di aghjustà liberamente u tempu di l'interruttore di luce, cum'è sceglite è l'utilizate, è vi serve tuttu u tempu.

2. Funzione di cuntrollu centralizatu è multi-puntu di funziunamentu: Un terminal in ogni locu pò cuntrullà lumi in diversi lochi;o terminali in diversi lochi ponu cuntrullà a stessa luce.

3. Full on, full off è funzioni di memoria.E luci di tuttu u sistema di illuminazione ponu esse accende è spente cù un clic.Ùn ci hè bisognu di appughjà i buttoni unu à unu per spegne o accende e luci, riducendu i prublemi inutili.

4. I paràmetri di scena stabiliscenu un modu fissu, è ponu esse cuntrullati cù un clic dopu a prugrammazione una volta.O sceglite paràmetri gratuiti, dà più funzioni sicondu i vostri bisogni persunali, è cuntrole a vostra casa cù e vostre idee.

5. Funzione d'iniziu suave: Quandu a luce hè accesa, a luce cambia gradualmente da u scuru à u luminosu.Quandu a luce hè spenta, a luce cambia gradualmente da luminosu à scuru.Questu impedisce chì i cambiamenti bruschi in a luminosità irritanu l'ochju umanu, furnisce un buffer per l'ochju umanu è prutegge l'ochji.Evita ancu l'impattu di cambiamenti bruschi in alta corrente è alta temperatura nantu à u filamentu, prutegge u bulbe, è estende a vita di serviziu.Puderà ancu lentamente illuminate a luce quandu a ghjente si avvicina, è lentamente dim mentre a persona parte, risparmiendu in modu efficace l'electricità.

6. Funzione di regulazione di luminosità di l'illuminazione Ùn importa ciò chì scena fate, pudete aghjustà u modu di scena è a luminosità di l'illuminazione chì vulete secondu u vostru propiu hospitalu.A luminosità di luce sfarente pò esse aghjustata per riceve invitati, feste, filmi è studià.A luce menu è più scura vi aiuta à pensà, mentre chì più è più luminosa rende l'atmosfera più entusiasta.Queste operazioni sò assai convenienti.Pudete appughjà è mantene l'interruttore lucale per splende è dim a luce, o pudete aduprà u controller centralizatu o u telecomando per aghjustà a luminosità di a luce cù una sola pressa di un buttone.

 

I sensori di luce ambientale sò principalmente cumposti da elementi fotosensibili.I cumpunenti fotosensibili si sviluppanu rapidamente, cù variità variità è larga applicazioni.U sensoru di luce ambientale pò sente e cundizioni di luce circundante è dice à u chip di trasfurmazione per aghjustà automaticamente a luminosità di retroilluminazione di u display per riduce u cunsumu di energia di u pruduttu.Per esempiu, in l'applicazioni mobili cum'è i telefunini, i notebooks è i tablette, a visualizazione cunsuma finu à u 30% di a putenza tutale di a bateria.L'usu di sensori di luce ambientale pò maximizà u tempu di travagliu di a bateria.Per d 'altra banda, u sensoru di luce ambientale aiuta a visualizazione à furnisce una stampa suave.Quandu a luminosità ambientale hè alta, u display LCD chì utilizeghja u sensoru di luce ambientale s'ajusterà automaticamente à una luminosità alta.Quandu l'ambiente esternu hè scuru, a visualizazione serà aghjustata à bassa luminosità.U sensoru di luce ambientale richiede un film cutoff infrared nantu à u chip, o ancu un film cutoff infrared modelatu direttamente nantu à u wafer di siliciu.

 

U WH4530A lanciatu da Taiwan Wanghong hè un sensoru di distanza di distanza luminosa chì combina un sensor di luce ambientale (ALS), un sensor di prossimità (PS) è una luce LED infrared d'alta efficienza in una sola;a gamma pò esse misurata da 0-100 cm;Utilizendu l'interfaccia I2C, pò ottene funzioni cum'è una sensibilità ultra-alta, una gamma precisa è una larga gamma di rilevazione.

Stu chip risolve i difetti di i sensori di prossimità infrarossi, ultrasonici è radiofrequenzi tradiziunali, cum'è a bassa sensibilità, a velocità di risposta lenta, a bassa affidabilità è u cunsumu d'energia altu.Adopta un disignu otticu di alta qualità, facendu u sensoru di prossimità chjucu in taglia, alta frequenza di misurazione è affidabile.High, furnisce un spettru vicinu à a risposta di l'ochju umanu, pò travaglià in a bughjura à u sole direttu;pò detectà a luce infrarossa riflessa, cù alta precisione è immunità eccellente.

U sensoru di prossimità (PS) hà un filtru integratu di 940nm per l'immunità à a luce ambientale.Dunque, u PS pò detectà a luce infrared riflessa cù alta precisione è immunità eccellente;pò ancu esse stabilitu à un livellu fine, è u so currente scuru hè chjucu., bassa risposta di illuminazione è alta sensibilità;cum'è l'illuminazione aumenta, u currente cambia linearmente;risponde à i bisogni di diversi scenari d'applicazione.

caratteristica:

Interfaccia l2C (modu veloce 400 kHz/s)

Gamma di tensione di alimentazione 2.4V ~ 3.6V

Sensore di luce ambientale:

-U spettru hè vicinu à a risposta di l'ochju umanu

-Scintillante di luce anti-fluorescente

- Guadagno è risoluzione selezziunate (finu à 16 bit)

- Alta sensibilità è larga gamma di rilevazione

- Alta precisione di illuminazione è ratio di luce

Sensore di prossimità:

- Distanza operativa consigliata <100 cm

- Guadagno è risoluzione selezziunate (finu à 12 bit)

-Programmable PWM è LED currente

-Calibrazione intelligente di conversazione

-Modu di velocità per migliurà u tempu di risposta.

微信截图_20240228100545

 

U chip di sensazione di prossimità WH4530A hè utilizatu in più è più prudutti di u cunsumu per via di i so vantaghji di prestazioni di senza cuntattu, alta sensibilità è alta precisione;I prudutti sò largamente usati in serrature di porte intelligenti, dispositi mobili, elettronica di cunsumu, case intelligenti è prevenzione anti-miopia.Equipamentu è cusì.


Tempu di Postu: Feb-28-2024