Quandu si tratta di strisce luminose LED, in realtà ùn utilizanu micca tanta putenza. U cunsumu energeticu esattu dipende veramente da a so putenza (vale à dì a putenza nominale) è da a so lunghezza. Di solitu, si vedenu strisce LED chì varianu da pochi watt per metru finu à forse circa dece o quindici watt. È onestamente, sò assai più efficienti in termini di energia paragunate à l'opzioni di illuminazione di a vechja scola.
Avà, per sceglie trà strisce LED 12V è 24V, eccu alcune cose da cunsiderà:
1. Perdita di putenza.In fondu, quandu si usa una longa striscia, a versione 24V tende à esse megliu perchè porta menu corrente, ciò chì significa menu putenza sprecata in i fili. Dunque, sè state installendu qualcosa chì hè abbastanza luntanu, 24V puderia esse a scelta più intelligente.
2. Luminosità è culore.Onestamente, di solitu ùn ci hè micca una grande differenza trà e duie tensioni. Dipende soprattuttu da i chip LED specifichi è da cumu sò cuncipiti.
3. Compatibilità.Sè u vostru alimentatore o controller hè 12V, hè più faciule d'utilizà una striscia di 12V - cusì simplice. U listessu vale sè avete una cunfigurazione di 24V; mantene a tensione currispundente per evità mal di testa.
4. L'usu reale hè impurtante.Per installazioni à corta distanza, entrambe l'opzioni funzionanu bè. Ma s'è vo avete intenzione di alimentà a striscia nantu à un percorsu più longu, 24V generalmente facilita a vita.
In tuttu, sceglie 12V o 24V dipende assai da u vostru prughjettu specificu è da ciò chì vulete fà. Basta à sceglie ciò chì si adatta megliu à a vostra cunfigurazione!
Data di publicazione: 26 di nuvembre di u 2025