Classificazione è caratteristiche di a putenza di l'azionamentu LED

 L'alimentatore di u driver LED hè un convertitore di putenza chì cunverte l'alimentatore in una tensione è corrente specifiche per fà chì u LED emette luce. In circustanze nurmali: l'entrata di l'alimentazione di u driver LED include alta tensione frequenza di putenza AC (vale à dì putenza di cità), bassa tensione DC, alta tensione DC, bassa tensione è alta tensione. Frequenza AC (cum'è l'uscita di un trasformatore elettronicu), ecc.

–Sicondu u metudu di guida:

(1) Tipu à corrente custante

a. A corrente di uscita di u circuitu di pilotaggio à corrente costante hè costante, ma a tensione DC di uscita varia in un certu intervallu cù a dimensione di a resistenza di carica. Più chjuca hè a resistenza di carica, più bassa hè a tensione di uscita. Più grande hè a resistenza di carica, più alta hè a tensione di uscita;

b. U circuitu di corrente costante ùn hà paura di u cortu circuitu di carica, ma hè strettamente pruibitu di apre cumpletamente a carica.

c. Hè ideale per un circuitu di pilotaggio à corrente costante per pilotà i LED, ma u prezzu hè relativamente altu.

d. Fate attenzione à u valore massimu di corrente è tensione di resistenza utilizatu, chì limita u numeru di LED utilizati;

 

(2) Tipu regulatu:

a. Quandu i diversi parametri in u circuitu di u regulatore di tensione sò determinati, a tensione di uscita hè fissa, ma a corrente di uscita cambia cù l'aumentu o a diminuzione di u caricu;

b. U circuitu di u regulatore di tensione ùn hà paura di l'apertura di u caricu, ma hè strettamente pruibitu di cortocircuità cumpletamente u caricu.

c. U LED hè alimentatu da un circuitu di stabilizazione di tensione, è ogni stringa deve esse aghjunta cù una resistenza adatta per fà chì ogni stringa di LED mostri una luminosità media;

d. A luminosità serà affettata da u cambiamentu di tensione da a rettificazione.

–Classificazione di a putenza di l'azionamentu LED:

(3) Impulsu di trasmissione

Parechje applicazioni LED necessitanu funzioni di dimming, cum'èRetroilluminazione LEDo attenuazione di l'illuminazione architettonica. A funzione di attenuazione pò esse realizata aghjustendu a luminosità è u cuntrastu di u LED. Simply reducendu a corrente di u dispusitivu pò esse capace di aghjustà uLuce LEDemissione, ma lascià u LED travaglià in cundizioni inferiori à a corrente nominale pruvucarà parechje cunsequenze indesiderate, cum'è l'aberrazione cromatica. Una alternativa à a semplice regulazione di a corrente hè di integrà un controller di modulazione di larghezza d'impulsu (PWM) in u driver LED. U signale PWM ùn hè micca adupratu direttamente per cuntrullà u LED, ma per cuntrullà un interruttore, cum'è un MOSFET, per furnisce a corrente necessaria à u LED. U controller PWM di solitu funziona à una frequenza fissa è aghjusta a larghezza d'impulsu per currisponde à u ciclu di travagliu necessariu. A maiò parte di i chip LED attuali utilizanu PWM per cuntrullà l'emissione di luce LED. Per assicurà chì e persone ùn sentinu micca un sfarfalliu evidente, a frequenza di l'impulsu PWM deve esse più grande di 100HZ. U principale vantaghju di u cuntrollu PWM hè chì a corrente di dimming attraversu PWM hè più precisa, ciò chì minimizza a differenza di culore quandu u LED emette luce.

(4) Azionamentu CA

Sicondu e diverse applicazioni, i servomotori AC ponu ancu esse divisi in trè tippi: buck, boost è convertitore. A differenza trà un servomotore AC è un servomotore DC, in più di a necessità di rettifica è filtrà l'AC d'entrata, ci hè ancu un prublema d'isolamentu è di non isolamentu da un puntu di vista di sicurezza.

U driver d'entrata AC hè principalmente utilizatu per e lampade di retrofit: per dece lampade PAR (Parabolic Aluminum Reflector, una lampada cumuna nantu à u palcuscenicu prufessiunale), lampadine standard, ecc., funzionanu à 100V, 120V o 230V AC. Per a lampada MR16, deve funziunà sottu à un ingressu di 12V AC. A causa di certi prublemi cumplessi, cum'è a capacità di dimming di u triac standard o di i dimmer di punta è di punta, è a cumpatibilità cù i trasformatori elettronichi (da a tensione di linea AC per generà 12V AC per u funziunamentu di a lampada MR16). U prublema di e prestazioni (vale à dì, funziunamentu senza sfarfalliu), dunque, paragunatu à u driver d'entrata DC, u campu implicatu in u driver d'entrata AC hè più cumplicatu.

L'alimentazione CA (alimentazione di rete) hè applicata à l'alimentazione LED, generalmente per mezu di passi cum'è step-down, rettificazione, filtraggio, stabilizazione di tensione (o stabilizazione di corrente), ecc., per cunvertisce l'alimentazione CA in corrente continua, è dopu furnisce LED adatti per mezu di un circuitu di azionamentu adattatu. A corrente di travagliu deve avè una alta efficienza di cunversione, dimensioni ridotte è bassu costu, è à u listessu tempu risolve u prublema di l'isolamentu di sicurezza. Tenendu contu di l'impattu nantu à a rete elettrica, i prublemi di interferenza elettromagnetica è di fattore di putenza devenu ancu esse risolti. Per i LED di bassa è media putenza, a megliu struttura di circuitu hè un circuitu di cunvertitore fly-back à estremità unica isolata; per l'applicazioni di alta putenza, si deve aduprà un circuitu di cunvertitore a ponte.

–Classificazione di u locu di l'installazione di putenza:

L'alimentazione di l'azionamentu pò esse divisa in alimentazione esterna è alimentazione integrata secondu a pusizione d'installazione.

(1) Alimentazione esterna

Cum'è u nome suggerisce, l'alimentatore esternu hè per stallà l'alimentatore fora. In generale, a tensione hè relativamente alta, ciò chì hè un periculu per a sicurezza di e persone, è hè necessaria un'alimentatore esternu. A differenza cù l'alimentatore integratu hè chì l'alimentatore hà una carcassa, è i lampioni stradali sò cumuni.

(2) Alimentazione integrata

L'alimentatore hè installatu in a lampada. In generale, a tensione hè relativamente bassa, da 12v à 24v, ciò chì ùn pone micca periculi per a sicurezza di e persone. Questa cumuna hà luci à lampadina.


Data di publicazione: 22 d'ottobre di u 2021